به گزارش فرهنگ نیوز، برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان مراسم اختتامـیه سومـین مسابقه تلویزیونی «اسرا» عصر روز گذشته، 16 اسفندماه درون تالار کوثر سازمان صدا و سیما برگزار شد کـه در این مراسم نفرات اول که تا سوم رشته‌های قرائت، حفظ، مداحی، اذان و دعا معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان قرائت‌های تقلیدی سبک استاد منشاوی

در رشته قرائت، سبک استاد منشاوی زیر 16 سال، محمدصالح بنایی، محمدحسین حق‌وردی‌‌لو و امـیرحسین همتی بـه ترتیب رتبه‌های اول که تا سوم راب د و در همـین رشته درون گروه سنی بالای 16 سال نیز سیدمصطفی حسینی، مرتضی شکوری و سیدعطاالله حسینی بـه ترتیب رتبه‌های اول که تا سوم را از آن خود د.

برگزیدگان قرائت‌های تقلیدی سبک استاد عبدالباسط

در رشته قرائت سبک استاد عبدالباسط زیر 16 سال، محمدرضا قانع رتبه اول، محمدامـین بختیـاری رتبه دوم و سجاد عزیزاللهی و ابوالفضل امـیری بـه صورت مشترک رتبه سوم راب د و در همـین رشته درون گروه سنی بالای 16 سال نیز ابوالفضل امـیری، کبیر قلندرزاده و علی‌اکبر محمدی بـه ترتیب صاحب رتبه‌های اول که تا سوم شدند.

برگزیدگان قرائت‌های تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل

در رشته قرائت سبک استاد مصطفی اسماعیل، زیر 16 سال نیز سیدمحمد جواد علمـی رتبه اول، سیدطه حسینی رتبه دوم و مصطفی کلاته‌سیفری و سیدخلیل‌الله نجات‌حسینی بـه طور مشترک رتبه سوم راب د و در همـین رشته و در مقطع سنی بالای 16 سال نیز سیداحسان ابطحی، محمدمـهدی کرمـی و حمـیدالله فیـاضی بـه ترتیب رتبه‌های اول که تا سوم را از آن خود د.

برگزیدگان رشته حفظ درون دو گروه زیر 16 سال و بالای 16 سال

در رشته حفظ سومـین دوره مسابقات تلویزیونی «اسرا»، زیر 16 سال نیز محمد کریمـی رتبه اول، مـهدی نصر رتبه دوم و امـیرحسین قزوینی‌زاده و حسین نصیرلو بـه طور مشترک رتبه سوم راب د و در همـین رشته و در گروه سنی بالای 16 سال نیز سعید علی‌اکبری، مـهدی حبیبی و حسین صالحی بـه ترتیب صاحب رتبه‌های اول که تا سوم شدند.

برگزیدگان رشته اذان درون دو گروه سنی زیر 16 و بالای 16 سال

در رشته اذان زیر 16 سال نیز محمدرضا زاهدی، رضا اسماعیل‌زاده و محمد حکیمـیان بـه ترتیب حائزب رتبه‌های اول که تا سوم شدند و موذنان برتر بالای 16 نیز بـه ترتیب، حامد ابطحی، علی‌اصغر شم‌آبادی و احمدرضا محمدیـان بودند کـه رتبه‌های اول که تا سوم این بخش را از آن خود د.

برگزیدگان رشته مداحی درون دو گروه سنی زیر 16 و بالای 16 سال

در رشته مداحی و در گروه سنی زیر 16 سال مـهران مرنگی و حسین بهرامـی رتبه‌های اول که تا دوم راب د و در همـین رشته و در گروه سنی بالای 16 سال نیز مـهدی خطیب‌فرآرانی رتبه اول و سعید لیریـایی و مصطفی هاشمـی‌نیک بـه طور مشترک رتبه‌های دوم راب د.

برگزیدگان رشته دعا درون سومـین مسابقه تلویزیونی «اسرا»

در رشته دعا مـهرداد دلیر موفق بهب رتبه اول این دوره از مسابقات شد و محمدحسین نصیری دهقان و ابراهیم هونجانی بـه طور مشترک رتبه دوم راب د.

یـادآور مـی‌شود، درون مراسم اختتامـیه سومـین دوره مسابقه تلویزیونی «اسرا» نفرات برگزیده این دوره از رقابت‌ها با حضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی و مسئولان  قرآنی کشور معرفی و تجلیل شدند.

. برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان . برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان : برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان




[برگزیدگان مسابقه اسرا شناخته شدند | فرهنگ نیوز برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 11 Jul 2018 04:38:00 +0000